Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Mengimbau Kenangan Silam

19.January. 2011 - 8.12 am : Sekarang aku tengah free lagi..tak banyak kerja perlu dibuat..... so boleh laa berblogging.... yeye esok cuti taipusam...best2.... asal cuti mestilah bestkan..... nak pe mana ye esok??? batu cave dah dekat ni gan umah aku.. ikutkan macam nak gak tengok tapi memandangkan orang sesak...tak pe laa..aku tengok dalam tv je laaa ...... Anda semua lapar tak?? Maih aku belanja
Tada.............



Sedapkan...

Pizza ni sebenarnya di belanja oleh encik gobil....Lecture yang sporting sewaktu di infosys dulu.... rindu pulak nak makan pizza dibenjakan oleh orang lagi....ada sapa2 nak belanja aku kerr???


(Ni geng perempuan yang dapat makan free pizza...sampai kenyang kami semua makan..memang best laaa)


(Ni geng laki2.... perluka diperkenalkan sah2 la laki kan opsssss....)

Adeiiii nak makan pizaaaaa................Saya lapar...........tetiba2 lakkkan...

tata semuaa

0 comments:

Post a Comment