Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Dah lama aku tak update

4.9.2009 2.23pm- Ahhh letihnya baru habis presentasion bel.... lepas satu beban....datang lagi selori beban...test lagih adoya.... boleh ka kalau nak boikot jee test hahaha....kalaulaa bajar tak perlukan test.....oh ya ni satu cerita dah lama aku nak update.... emmm beberapa minggu yang lampau kami sambut satu lagi birthday housemate...wani ...emmm kami sambut lewat sikit malam tu...bukan after 12 macam sebelum2 ni....almaklumla semua posa hahah..... pas bukak posa baru makan kek...hikhik...wani sedihjee ingat weols tak ingat birday dia kot.... aku memang buat dek jeee hehehe sajaa tak nak tunjukkan kasih sayang awal2 kat dia hehehe...memang kayala kedai kek tu kalau dah satu umah sambut ...kali gan berapa umah kat kawasan nih ahahah....satu bizness yang bagusss....adoiii minggu depan pun banyak test...ahh malassssssss....... aku dah sakit mata ni...mengantokkkkk oklaaa tu jeee nak mengarut hari nih..



p/s: Lagi 2 minggu menghitung hari untuk balik umah...yeyey balik raya.....
- rindew mak abah
- rindew masakan makk
- rindew nak kuar bazar gan abah
- rindew nak perabih duit abah.......
- waaaaa rindew kat umahhhhhh

0 comments:

Post a Comment