Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Makan KFC

22.8.2009 9.45am - Selamat menunaikan ibadah puasa kepada sekalian rakan2 ku dan kepada semua umah islam aku ucapkan.... dah puasa aku lak buat entry makan heheh.... saja nak abadikan kenangan disini...pada hari khamis bersamaan 20.8.2009 aku and the geng pe mengisi perut di KFC....menyambut hari terakhir makan bersama...almaklumla pas ni kitakan posa...pas habis je klas system...terus kami kuar gan menaiki bas rapit 603... alamak macam terlalu awal pulak kami pe...banyak kedai tak bukak...dah tu ayam kfc pun tak tergoreng lagih...alahaiiii dah laaa kami semua kelaparan...maklumla memereah otak didalam kelas tadih....so kami pun pe laa lelepak kat PAS (Plaza Alam Sentral) dulu....jalan jalan buang duit la kekdahnya..... banyak dah baju raya dijual di PKNS...harga dia mak datokk leh tahan laaa...tapi semua jenis manik2 eee tak minat aku..macam nak kawen lak..pakai baju manik2 nih....
Emmm lepas puas jalan kami pun pe la tala ke arah KFC..... haa dah ada pun ayam2...apa lagi melantak laa weoulss semua hahaha......



Amacam nampak mengiurkan tak dibulan posa nih....


Di kedai KFC di mana ayam pun masih tidoo...


Gembira bila perut telah kenyang lalala....



Lepas je habis makan...kami pun terus balik jeee...yelaaa memang motif weoulsss nak melantak jee kfc... oklah akhir sekali aku ucapkan

Anak angser anak buayer,
X puase Xleh rayer,
Anak ruser anak ungker,
X puase masuk neraker,
Tau X per...


SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

Adios..

0 comments:

Post a Comment