Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Kerja senang...


29.6.2009 12.18 pm - Emmm memandangkan aku pun tak dak kerja...aku pun buatla jadual untuk sem4...so kepada sesiapa kekawan yang sama group gan aku silalah copy...memudahkan uols gak...tak gaduh pening2 pala...hehehe... emmm memang tak best jadual aku ni adeii 4 hari aku kena bangun pagi...ahhh ni yang malas dah la umah jauh...gamaknya 8.30 kelas koi 7 pagi dah kena kuar macam ni.... emmm fatin siap sediala kita berperang ke klas hahaha.... emmm tapi mengikut uji kaji jadual yang telah aku buat nampaknya hari khamis laaa paling bahagia lalal...balik kelas terus leh lending flight.... waaaa...kalau hari lain macam hari khamis kan best hehehe.... okla tu je...
(p/s: banyak nye ni semua group a... so group b aku tak buat sebab bukan klas aku ouls buat sendiri lah yee...ruang telah disediakan hahah...)

ByE-ByE

0 comments:

Post a Comment