Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Melawat Hospital Klang...

Emmm minggu ni aku and the geng pe Hospital Klang...tengok fatin lak masuk hospital...emm hari tu wani...lepas sorang2 terkena hasutan denggi.... rumah kemas pun leh ada denggi...kang aku semakkan baru tau....apa laa..ni semua gara2 loji belakang umah..apa tak dak tempat lain agaknya nak buat loji...pela buat dalam hutan kee.... tepi gunung ke...dekat laut ke...barulah tak kena orang...huhuh sian kawan2 aku....tapi tak pe semua dah sihat2 belaka dijaga oleh doktor2 dan abang2 hensem disana..... tapi yang best nya...orang sakit tak makan kami je yang bedal...sapa tu hahaha??? emmmm sapa lagi my frend laa.... hahaha...dulu time wani kami bedal buah-buahan dia..sedap ooo epal laa anggurla...hahaha laaa....apa pun aku doakan korang sehat...dan elakkan daripda jangkitan denggi menular dengan rakusnya didalam umah ku yang terchenta nih...dahla nak exam minggu depan.... ha ni exam satu hal gak...malas menjadi2.....

sapa ada petua rajin...habaq mai kat aku.... rebus buku ke??? rebus otak kee? semua petua aku terima...

sye-sye..

0 comments:

Post a Comment