Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Hama Beads

19.3.2011 8.05am - Sejak dua menjak ini...aku jadi giler dok main manik2 halus ni aka hama beads... best..leh buat macam2 bentok... ikut kreativity kita...tapi yang aku buat ni semua daripada internet jaaa...cilok idea orang lain.....habis meja di pejabat aku tempek hama beadss ni...sampaikan kawan2 aku pun tauu asal masuk kerja jeee...ada hama beadss baru..... kalau buat sport cek mamposs akuu nak buang satu2.....hama beadss ni tak la lekat sangat...kadang2 leh gak patah kalau kasar...so orang yang memegangnya harulah berlemah- lembut.....



(Yang ni aku buat untuk hiasa di meja pejabat...mudah orang nak ingat nama aku haha)


(Yang ni antara hasil kreativiti aku yang dicilok dalam tenet)

Akhir kata...kalau nak beli...silala ke IKEA....sebalang anda boleh dapat hahah

0 comments:

Post a Comment