Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Mood nak merbloging....

2.3.2011 9.29 pm - Hari ni aku post kan dua artikel.... saja isi masa terluang... kalau dulu aku rajin gak update ceritakan.... sekarang sejak aku training... kurang sikit bizi.... mood aku memuncak nak buat hama beads... betul ke tak aku ejaaa....
kalau tak tau benda apa ...ha maih sini aku tunjuk...



aku baca kat botol dia..mainan ni sesuai untuk kanak berumur 5 tahun - orang tua berumur 105 tahun...hahah ada ke patut.....agak2 la kan 105 tahun...nak main manik2 kecik macam ni...ehh silap ni bukan manik tapi adalah sejenis serpihan plastik...tapi mahal leh tahan satu botol mineral yang kecik tu 16 hinggit lebihh....
tapi alkisah malangnya, tak dak plat platform dan iron paper....so macam mana nak leh gamkan dan panas kan...terpaksa laaa cari kat kedai.... hari lain plak..... tak sabaq eden nak buat ni....siap dah buat research dalam tenet lagi..... time trainer mengajar java...aku dok buat research hama beadss gigih betol aku...

Ni plak ais krim...aku testing buat...tapi tak leh nak iron bagi melekat... sayang kan..



Yang ni bulat yang buat...teka binatang apa yang dia buat lalala


sapa dapat teka suruh dia belanja...hahah

Ok itu sahaja...kalau dah berjaya jumpa bahan-bahan pelengkapnya...akan ku cuba susun untuk membentuk image yang comel2...

0 comments:

Post a Comment