Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

PHP meet up

2.3.2011 9.04 pm - Beberapa minggu yang lalu..bersamaan 19.2.2011. aku telah join php meet up nih.... first time aku pee talk ala conference macam tu..... dapat pengalaman mengenai php...dari situ baru aku tau dalam PHP pun banyak framework.... ada cakePHP yummy macam sedapkan, DooPHP , PHP Hyppo... dan banyak lagi....best tengok cara para master taip coding....dalam masa 5 minit je dah siap satu simple programing, kalau aku buat maunya sebulan kerja error je.... aku ingat lagi zaman degree dulu, aku cuba buat forum guna JSP... sampai kesudah tak leh buat...tapi dalam conference tu 10 minit je para master mind tu buat....ayooo jeless betol.....Kebanyakan yang bagi talk tu muda2 lagi.... bila la kan aku leh jadi macam tu....emm on day maybe....
Habis je PHP meet up tu....pe melepak kat putrajaya... kira ni second time la aku sampai...first time dulu dengan a'a dan kekawan umah.....tapi kali ni sha bawa ke tempat lain plak..pekena satay samuri....pastu balik kepenatan....sampai umah terus tido jeee.



Sekian...

0 comments:

Post a Comment