Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Kereta mainan free..


Ni lagi satu entry aku nak pos untuk hari ni...kereta ni aku dapat sumbangan kawan2 ku aka housemate ku yang rajin membeli vitagen....diorang ambik minumam jee..keta ni serah kan kat aku....aku awai2 tu saja je ambik tapi makin lama makin kerap diorang minum minuman ni makin banyaklaa keta aku...aku kaya hahaha sapa2 nak tumpang leh je pilih mana2 satu.....emmm nak kena habaq gak la si sponser keta2 ni...


Calon-calonya adalah...
Fatihah
Noriah
Farhana


Depa ni la penyumbang utama.....aku ada apa semua main bedal kumpul...tapi aku tak kumpul sampah tau.....

p/s: Okies aku dah promosi dah nama2 koorang.... heheh ada sapa2 berkenan?? habak mai kat aku ..harga leh dirunding...

0 comments:

Post a Comment