Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Keychain ..... lalala

6.8.2009 1.44pm -Aku start kumpul keychain ni dari sekolah rendah lagi...Dulu2 beli sebab suka gantung kat beg...tapi lama2 jadi hobilak .... sayang laa nak guna sebab nanti rosak....so aku simpan je semua keychain ni dalam kotak...las2 dah jadi khazanah dah... ada yang abah belikan ...ada yang orang kasi dan paling banyaknya beli sendiri laaaaa....

So marilah melihat koleksi2 ku..




Koleksi periuk belanga..... kalau bosan2 aku masak guna benda ni jer lalala


Koleksi kasut ku semua saiz ada.... nak ??


Binatang yang dikeringkan ..... beli time aku pe taman rama2 kat peneng


Ini sarawak mari... apa tah nama benda nih....


Ni semua siput2 yang terdapat di pantai.... waaaa..kreatif kannn diorang buat macam keychain daripada siput je...ambik free jual leh tahan mahal ooo


Ini pula keychain daripada kayu kayan...macam2 bentok ada ...


Ni keychain yang ada sentimental value dalam hidupku... satu2 nya keychain ada nama aku.... abah aku kasi waktu sekolah rendah lagi...darjah berapa tah tak ingat....


Ni lak mekah mari....cuba teka berapa harganya...hehe siap kotak murah je beb 10 hinggit...aku pau mamat arab tu suruh bagi 10 hinggit jeee...sib baik dia kasi..kalau tak kasi aku curi je tak yah bayar lalala


p/s : Kalau ada sesiapa nak tukar2 keychain ke nak sedekah keychain kee...semua dialukan..... lagi banyak keychain ku lagi banyak asset ku hehhee

0 comments:

Post a Comment