Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Kes H1N1 menular...

7.8.2009 1.56 pm - Kes ni memang dah tip top kat uiv aku... semua dah jadi ninja kat sini.... memanglaa membahayakan...bila laa nak cuti semester lagi nih.... emm housemate aku sorang pun dah kena.... tapi dia tak la teruk sangat.... sebab detect awai...minggu depan balikla menyambungkan pengjian...ceh ayat sekema....yang tak tahan nyer...housemate aku sekalian menkantoi kan aku gan fatin ..... kononnya mereka semua kena... aku pun dengan baik hati pun percaya jelaa...dan pasarah jee kalau aku pun kena.... so pakat2 laaaa hidu suasana h1n1...tapi cehhh depa kantoi rupanya... patutla aku tengok happy semacam je dah kena h1n1...apa da...dah laa penat aku gan fatin masak..diorang kantoi lakk...penangannya kami dah terbongkang tidor koi 8.30 malam..punyalaa lama tidokkk bahagia sebabnya khamis tak dak kelas lalalala....

yeyey esok cutiii

adios....

0 comments:

Post a Comment