Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Course Registration

21.12.2009 10.33am - Hari ni adalah hari pertama untuk register course untuk semester depan..mak datok punya laaa susah... asyik kena back banyak kali....

lengoh tangan ni ha.... sib baikla sempat...haha semuanya aku the first...tapi parak gak la nak tekan... sekarang dah jem lak...sempat daftar kat aku gan fatin je...nina gan syidah blom lagih...tak leh bukak terus dah system ni...problem not found lak...adeiii susahla gini.....aku nak satel kan semuaaa senanang kerja..masalahnya... group ni kira first come dia dapat...tula problemnya kalau tak daftar sekali takut ada yang terlepas kelas lain....susah oo nak buat kerja kalau grouping.... kalau kita dah "sebulu" gan geng kita ala2 serasi gitu... haaa dah malas nak tukar orang lain....kita tak tau perangai orang baru tu macam mana malas ke rajin kaaa...leh harap kee... alhamdulillah laaa group aku semua ok...tak dak masalah...sebab tu kami dah jadi satu geng...pe mana je kami berempat....
Still masih mencuba untuk daftar kat nina...lambat betoi ...jem dah kot orang pakat daftar dah.....kalau laju kan bagus... ishk... problem toiii

takat ni aja aku lepaskan perasaan geram system jemmm

0 comments:

Post a Comment