Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Mari membaca...


1.12.2009 4.13pm - Tika aku mengerahkan tenaga memaksa anak sedaraku untuk membaca.... aku memberikan khazanah buku ceritaku yang lama... masih elok lagi tau... nampak semua macam baru beli dari kedai jee..... macam2 cerita dongeng ada....mau dah lebih 10 tahun semua buku cerita ni.... aku rasa ni semua buku cerita time aku tadika...time aku masih merangkak-rangkak untuk membaca.... hehehe ...uols tau tak buku ni harga barapa RM3.50 sen aja tau... i ulang 3.50 sen ja.... kalau sapa2 yang ulat buku pasti tau harga buku sekarang....buku cerita kalau full colour sekarang maunya...rm 7 hinggit keatas agaknya...kertas pun lawa tau...tak kuning sampai sekarang...that why i kata nampak macam baru.... Barang lama memang bermutu tinggii...

so apa motif entry ni ...emmm ikut la saranan kerajaan "jadikan membaca budaya kita"
heheh...

0 comments:

Post a Comment