Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Ladang Kereta...

1.12.2009 4.19pm - Sekarang wa laburkan duit dalam pasaran kereta pulak...so kepada sesiapa yang nak beli kereta lu orang boleh cari sama saya... emm harga boleh dirunding ...engine gerenti baik punya looo tadak semput2.... buatan macam-macam mari....juga tembusi pasarang gelap mahupun pasaran cerah....tadak percaya scroll kat bawah dan pilihlah mana satu pilihan hati lu orang..


Ini kreta banyak sporty.... warna hanya merah...sebab orang cina kata manyak ong...lain colour tadak provide...kalau lu nak warna lain lu orang tuang cat sendiri laaa.... harga ikut pasaran lambak ja.... kira cara pukal ataupun kati...ada minat jangan lupa cari sama saya..


Ini kereta pulak..james bons mari...code dia 007... i pun tadak tau apa punya maksud...tapi ni semua kereta bikin filem...habis pengembaraan filemm james bons kasi angkat kereta itu sama saya...Emm oleh kerana banyak calar balar dan remok sana sini kasi bikin filem i kasi 50 peratus diskaund sama itu kereta...ada minat?? contact i looo


Ini pulak "wak segan" .... sama ini kerta orang melayu panggil kereta kura-kura.... enjin manyak slow..sebab tu kasi nama kura-kura.... harga kira kilo... ikut pasaran gelap harga sekilo kura2 hidup...manyak murah tanak kasi trai ka??



Lastly..ini semua kereta second hand...tapi manyak lawa ooo...tak caya ada lukisan lagi sama itu kereta....ini kereta first hand punya art desing artis itu pasai manyak lawa.... tadak percaya...kasi zoom bagi besar....harga boleh di timbang guna kati jugak.... ada berkenan ...cari saya ...saya bikin bungkus cantik2...

Sekiranya berminat...sila tanggalkan pesanan after the commercial break ok...
sekian, terima kasih

2 comments:

Nurul said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Fuiyoo!!!bestnye kerete die.nakkkkk.......

Post a Comment