Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Selamat tahun baru....azam baru... blog pun berubah wajah

18.12.2009 12.03am- Selamat menyambut maal hijrah aku ucapkan kepada kawan2 ku dan juga kepada sesiapa yang terbaca blog ku ini..... memandangkan tahun baru ini...semua interface blog aku sudah diubah 100 peratus.... yang tinggal hanyalah isi2 nya sahaja... ye la bukan apa...aku pun dah bosan tengok blog ni...dah tak dak mood nak update...maybe dengan wajah baru ni aku rajin sikit laa nak update...adesss kunonnye laa.... emm housemate aku pun selalu dok sindir " ubah laaa lagu kat blog hang tuuu ...dah bosang aku dengar" nah ko aku boh lagu meletup2 terus...dulu mendayu jee kan...sedih je bunyi....emmm masih dalam proses pengubah suaian la gi blog nih.... sekarang pun dah lewat...aden pun dah malas nak godek2 dah blog nih.... hope u olss suka...yang penting..uols tak sakit mata gan warnanya.... HCI must pe important in choosing the blog......

ok adiosss


Nila template lama ku...adus lupa nak print skrin tadi...tapi tak pala...sama je kan...janji ada rupa gini..isi dia jelaaa tak sama

0 comments:

Post a Comment