Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Thank to my viewer



28-7-2009 9.49 pm - Wow thank to viewer especially my housemate....sejak ada P1 ni...hari-hari diorang meningkatkan bilangan viewer kat blog aku hahaha...bagus jugak... leh capai target ni ....emmm aku target tak ramai 1000 je dalam tahun ni....perhh perasan macam bagus sangat blog ni hahaha.... tapi anyway hope uols enjoy gan gaya tatabahasa aku yang tunggang dan melanggang ni... kalau abah aku baca laa blog ni sah laaaa aku kena marah ... "adikkkk..... pe ambik kamus dewan bahasa cepat...tengok balik ayat tu tungang-langgang" hahahaa...

p/s: Pesanan ni kat bulat...wei bila nak update blog hang da....dah berkulat...dah ada P1 ni sila aktifkan kegiatan mengutuk anda hahahah

0 comments:

Post a Comment