Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Bulan Makan Kek...

21.7.2009 12.44 am - "happy birthday bulat" yu hooo... saja je tak nak wish tepat jam 12 pagi...hehehe la ni tengah dok tungu dia tidokk adei liat plak nak tidok..entah koi berapa laa kita orang leh bedal kek nih...kononnya nak seperisekan dia lee....ni tak tidok2 lagih....naya2222 dia dah tidok awai tadi maunya koi 3 tak tidok lagih memang mendera jiwa dan mata kami le hahaha.....emmm "shottt hang tau ke ada party ni hehehe"... emmm macam tajuk entry aku..bulan makan kek..yelaa...hari tu 9.7 dia orang sambut besday part aku.....pastu hari ni bulat....28 ni lakkk sambut ana heheh 3 kali beb makan kek....emmm nampaknya noriah melaporkan kita sambut awai je..pakat dah mengantok hehehe...apa da bulat ni terok toi hang pe tidokkk laaa.... orang nak kejutkan gan lilin baru romantikk...adeiii nasib hang leee sapa suruh ketegak tak mau tidok lalalala.... lani aku tengah melaopkan keadaan semasa hehehe.... mampos aku kalau dia baca blog nii sah kena senser hahahaha.....
okla nak pe makan kek lalala....
"haapy birday bulat...sayang pada kamu muahh"

Kek yang telah dibaham bulan ini


p/s:Sila abaikan tulisan diatas kek tersebut...itu adalah satu sabotaj huhuhu





0 comments:

Post a Comment