Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Esok aku dah kena berjihad..

5.7.2009 12.16am- emmm salah plak title tu bukan esok tapi hari nih...ahhh aku kena balik dah shah alam..malasnya...malas naik bas berjam2, malas mengadap buku , malas pe klas, malas bangun awai hahah semuanya malas...apa ni orang azam baru di semester baru..aku lak dah bermalas2.... emm tadi aku pe melawat anak sedara ku terchenta di baling...emmm terubat rindew aku pada mereka semua...waaaa geramnya nak cubit2 lagi pipi balkis yang montel tu...tak puas rasanya..... emmm paking2...barang2...emm dan semestinya senarai barang aku adalah K.E.L.A.M.B.U .... apa nak buat dah terpaksa...dok bandar usung kelambu dok kampung tak pakai kelambu...zaman dah terbalik..nyamuk pun dah berhijrah kepekan untuk mencari mangsa hahaha.... malasnyaaa nak kelik......mesti kawan2 aku pun rasa macam aku rasakan....

0 comments:

Post a Comment