Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Makanan yang pernah dimasak sepanjang menjadi warga Pusat Komersial

23.7.2009 6.09pm- Hari ni aku nak menceritakan makanan yang pernah dimasak oleh warga umah ku....walaupun nampak tak lawa dalam pic ni tapi sedapnya.... kalahla semua kedai kat pusat komersial ni hehehe...biasala kann guna kamera tak canggih pic kurang pixel and resolution...toi ke bulat ayat multimedia nih hehehe... adei cerita pasal makanan lapaq lak... ahh mengidah KFC.... nak makan ....housemate kuuu jom ahh kita pe dating KFC....fatin kata nak benja KFC pas ptptn yahooo....perhhh...macam yeye je kan... Emmm hari ni makan lauk kedai je...tak sempat nak masak lagipun no ptptn maa..."no money no berasapla dapur" kankankan...Adei bulat dok layan dandut lak... aku pun layan jeee....huhuhu...tetiba je mai topik dangdut apa ke halnya.... adeiiii sekarang dah mula bz....mau tak..balik kelas terus tido...bangun pun tido....pasatu pe klas...sampai tak sempat buat asigment bz punya pasai hehehe.... tak caya ke?? semua housemate aku pun bz bz belaka hahha


Makanan pertama first time kami masak kat sini...salah satu tu aku masak..ecece promo diri tu.... sedap kan kawan2 ...


Nilak sup ayam dan begedil....atas permintaan aku laa nak bajar buat begedil...ada kan entry lama aku pos pasal begedil...last depa siap buat dah baru aku terjaga hehehe..memang baik punya manusia aku nih kan...tapi tak pe still tak goreng lagih tau laa caranya tu yang dah terjadinya begedil aku buat hehehe..


Makan ini di sponser oleh ana... dia yang masak 100 peratus.. kami warga rumah hanya sediakan perut untuk diisi hehehe....

0 comments:

Post a Comment