Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Pengepit Baju

30.7.2009 8.24pm - Cuba telek-telek tenung-tenung dan renung-renung apa kah ini....hehehe dah title pun terang tangtang kata pengepit baju sah2 laaaa pengepit baju.... emmm comel tak.... sebenarnya dah lama aku beli baru nak update....emmm mula kenal pengepit ni time aku ikut wani pe bayar bil celcom ..aku gan fatin jadi bodyguard dia pe sana...hehehe bawa banyak duit laaa katakan nak bayar bil...so kami jadilaa orang iringan....pas bayar jalan2...terjumpala Plaza Marsalam... betoi ke ejaan ...bedal je... emmm pastu aku pe sebuah kedai kat situ terjumpa dan terbeli hhehe pastu pe second time aku tambah lagi membeli dengan rakus.... wani jeling je kat aku..heheh dia memang tak suka suki dengan hobi aku ni ,membazir dia kata....bagi aku ni harta pusaka, leh gadai nanti hahaha ye ker..ada sapa2 berkenan kee aku leh gadaikan kat uols....



0 comments:

Post a Comment