Suka-suki menceritakan hobiku... aktiviti seharaian ku dan pengalaman-pengalaman menarik yang aku lalui..
RSS

Akhirnya aku leh makan buah cempedak dan kfc

27.7.2009 12.17am - Yeye i'm home now...perhh ayat skema... bestnya kat umah tak yah tensyon2 baca buku, buat assignment, projek, presentation bel dan banyak lagih...bangun je dari tido ha ambik ko cucur cempedak dah digoreng..apa lagi melantak sakan la aku...sampai dah macam muak dah heheh...esok nak ke kebun laa skodeng buah...buah rambutan, langsat,rambai,kelkup,belimbing tak masuk dalam perut aku lagi nih.... wait for me naa.... hahaha

Emmm tadi aku paksa abah aku pe kfc hahah memang secara kejam laa aku paksa " abah nak jugak KFC ...nak KFC ...adik nak KFC.." abah aku tak tahan aku dok melalak lagu kfc so dia pun tala laa kat kfc yang baru bukak tu..tapi hampehhh tak sedap langsung macam ayam goreng...aku rasa dia perangat je ayam yang sem2 lepas ...spicy dia rasa ayam goreng je tak sedap lagsung..apa daaa... tempat besa sedap la kot.... sian kat aku tapi aku bedal gak mengidam punya pasai...so selamat la kawan2 aku tak yah teman aku makan kfc sebab aku dah menugai makan kfc nih haha...



Cerita tanpa bukti mana best kan hahaha...nah untuk uols...selamat menjamu selera hehehe...

ok Bye-bye

0 comments:

Post a Comment